План роботи на час дистанційного навчання з 02.02– 18.02.2022 року

 

                                                                 План роботи

на час дистанційного навчання з 02.02– 18.02.2022 року

 

асистента вчителя Карпової О.М.

 

№ з/п

Дата

Години

Зміст роботи

Примітка

       1.            

02.02.2022

08.00-11.00

Самоосвіта.

Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності. Опрацювання фахової літератури: «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».

 

Розробка матеріалу, який надає батькам консультативну допомогу у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: «Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним План С: пограти з власною дитиною!»  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.00-16.00

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Використання кінезіологічних казок у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку» (2 академічні години).

 

Сертифікат

       2.            

03.02.2022

08.00-11.00

Спільно з вчителем розробка завдань для дитини з особливими освітніми потребами. Розміщення матеріалу на сайті закладу для учня з ООП.

 

Розробка матеріалу для консультаційної допомоги батькам у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: «Взаємини з дитиною з особливими освітніми потребами (ООП) ».

 

15.00-17.00

Сайт видавництва «Ранок».

Дистанційна робота.

Перегляд Міжнародного форуму на тему: «Трансформації в освіті: виклики і перспективи» (2 академічні години).

 

 

       3.            

04.02.2022

08.00-11.00

Робота зі шкільною документацією.

Пошук вправ для розвитку дрібної моторики рук дитини, підготовка текстів для списування з англійської та російської мови.

Розробка педагогічних порад для батьків, як уникнути агресивної поведінки дитини.

 

18.00-20.00

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Як побудувати  чіткий план логопедичної роботи після запуску мови» (2 академічні години).

 

 

       4.            

07.02.2022

08.00-11.00

Самоосвіта.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті. Розробка та розміщення на сайті закладу завдань для інклюзивної освіти.

 

14.00-16.00

Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Роль емоційного інтелекту у формуванні м’яких навичок учасників освітнього процесу» (2 академічні години).

 

 

       5.            

08.02.2022

08.00-11.00

Упорядкування портфоліо дитини.

Упорядкування документації асистента вчителя.

Розробка дидактичних ігор для дитини з ООП («З чого складається квітка», «Визнач, яка погода?», «Назви професію»).

 

18.00-20.00

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Унаочнення навчальних матеріалів для з інтелектуальними труднощами»

(2 академічні години).

 

 

       6.            

09.02.2022

08.00-11.00

Спільно з вчителем розробка завдань для учнів 6 класу в умовах дистанційного навчання.

Розробка матеріалу, який надає батькам консультативну допомогу у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: «Як  не перетворити дім на пастку для батьків та дітей - корисні поради!».

 

18.00-20.00

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Авторське право для педагогів. Як створювати  методичні матеріали чесно» (2 академічні години).

 

 

       7.            

10.02.2022

08.00-11.00

Самоосвіта.

Опрацювання фахової літератури: «Теорія і практика інклюзивної освіти».

Розробка матеріалу, який надає батькам консультативну допомогу у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: « Найліпший мотив до діяльності, або давай зробимо це разом».

 

18.00-20.00

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Інструменти для організації проєктної діяльності на уроках гуманітарних дисциплін : JAMBOARD, Google slides, Mentimeter.

 ( 2 академічні години)

 

 

       8.            

11.02.2022

08.00-11.00

Спільно з вчителем розробка та підбір матеріалу для дітей 6 класу в умовах дистанційного навчання.

Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для  занять з дитиною з особливими освітніми потребами (дидактична гра «Хто де живе?», «В якому вчинку живе добро?»)

 

18.00-20.00

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Сучасні практичні інструменти навчання грамоти та української мови» (2 академічні години).

 

 

       9.            

14.02.2022

08.00-11.00

Самоосвіта.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті (А. Колупаєва «Інклюзивна освіта та інклюзивне навчання: системний вибір», «Проєктування   педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі»).

 

 

 

18.00-20.00

 

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Діти зі складною прведінкою в закладі освіти. Вчимося їх розуміти». (2 академічні години)

 

 

10

15.02.2022

08.00-11.00

Спільно з вчителем розробка завдань для дитини з особливими освітніми потребами. Розміщення матеріалу на сайті закладу для учня з ООП.

 

Розробка матеріалу для консультаційної допомоги батькам у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: «Взаємини з дитиною з особливими освітніми потребами (ООП) ».

 

 

18.00-20.00

 

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Взаємодія з батьками у інклюзивному освітньому просторі закладів дошкільної освіти» (2 академічні години).

 

Сертифікат

11.

16.02.2022

08.00-11.00

Спільно з вчителем розробка та підбір матеріалу для дітей 6 класу в умовах дистанційного навчання.

Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для  занять з дитиною з особливими освітніми потребами (дидактична гра «Яка погода?», «Будова квітки»)

 

18.00-20.00

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Скарбничка творчого вчителя. Вчимося створювати навчальні дидактичні матеріали» (2 академічні години).

 

Сертифікат

12.

17.02.2022

08.00-11.00

Самоосвіта.

Опрацювання фахової літератури: «Теорія і практика інклюзивної освіти».

Розробка матеріалу, який надає батькам консультативну допомогу у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: « Найліпший мотив до діяльності, або давай зробимо це разом».

 

18.00-20.00

Сайт «КвантРаціо».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Інтелектуальні труднощі у осіб з освітніми  потребами: критерії визначення та рівні підтримки» (2 академічні години).

 

 

13.

18.02.2022

08.00-11.00

Робота зі шкільною документацією.

Пошук вправ для розвитку дрібної моторики рук дитини, підготовка текстів для списування з англійської та російської мови.

Розробка педагогічних порад для батьків, як уникнути агресивної поведінки дитини.

 

11.00-13.00

Сайт «КвантРаціо».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Інноваційні підходи до навчання дітей з ООП, питання та відповіді» (2 академічні години).

 

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Нам все під силу!"

Творчість