Навчальний заклад: Кривушівський навчально-виховний комплекс
Посада:
асистент вчителя
Освіта: вища
Стаж роботи на посаді : 1,5 роки
Загальний стаж: 14 років ( на 01.09.2020)
Підвищення кваліфікації: проходження курсів підвищення кваліфікаці в ПОІППО ім.М.В .Остроградського 09.06.-18.06.2020
Студентка 5 курсу ПНПУ ім. В.Г.Короленка, спеціальність «Спеціальна освіта».
Тема над якою працюю: «Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими
освітніми потребами у шкільному просторі».
Педагогічне кредо:
„Ми маємо
справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з дитиною.
Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її
життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя,
її місце і роль у житті, її щастя”.
Індивідуальний план
атестації асистента вчителя Карпової
Ольги Михайлівни
в 2020/2021 навчальному році
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відмітка про виконання |
1. |
Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію
педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України № 930 від
06.10.10 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010
року за №1255/18550 зі змінами і доповненнями відповідно до наказу МОН
України № 1473 від 20.12.2011 р. «Про затвердження Змін до Типового положення
про атестацію педагогічних працівників» та наказу МОН України від 08.08.2013
р. № 1135 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію
педагогічних працівників».
|
до 20.09 |
|
2. |
Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації навчання
осіб з особливими освітніми потребами у закладах середньої освіти у 2020/2021 навчальному році ( Наказ
Міністерства освіти і науки України №1/9-495 від 31.08.2020 року). |
вересень |
|
3. |
Ознайомлення з правилами атестації 2020/2021 навчального року.
|
вересень |
|
4. |
Складання індивідуального плану роботи атестації асистента вчителя.
|
вересень |
|
5. |
Створення портфоліо асистента вчителя, що атестується.
|
01.03.2021 |
|
6. |
Вивчення науково-методичної та педагогічної літератури протягом
атестаційного періоду.
|
Постійно |
|
7. |
Взяти участь в обласному семінарі-практикумі «Організація освітнього
процесу для дітей з інтелектуальними порушеннями
ЗЗСО».
|
Жовтень 2020 |
|
8. |
Проведення заходів для батьків: -
Батьківські збори в інклюзивному класі «Наші особливі
діти». -
Тренінгове заняття для батьків: «Формування інклюзивної
компетентності». -
Пам’ятка «Як
говорити з дитиною про її особливі
потреби у навчанні». |
жовтень
лютий травень |
|
9. |
Виступи: 1.
На педагогічній раді за темою: - «Психолого-педагогічний
супровід дітей з особливими освітніми потребами» (презентація). - «Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей з
особливими освітніми потребами». 2. На засіданні методичного
об’єднання за темою: - «Особливості засвоєння знань
математичної освітньої галузі дітьми з ООП та алгоритм діяльності асистента
вчителя». - «Особливості засвоєння знань мовно-літературної
галузі дітьми з ООП та алгоритм
діяльності асистента вчителя». - «Гра як засіб корекційного навчання на уроках
для дітей з порушеннями
інтелектуального розвитку».
|
2020/2021
|
|
10. |
Взяти участь у : -
Всеукраїнській
інтернет-конференції «На Урок».
Інклюзивна освіта в умовах сучасної школи. -
Всеукраїнській інтернет-конференції «На Урок». Інклюзивна
освіта. Рівні умови для всіх. -
Онлайн-марафоні на сайті «Всеосвіта» «Траєкторія
розвитку сучасного вчителя».
|
Протягом року
|
|
11. |
Розробити: - картки- схеми до уроків; - матеріал до уроків ; - тести до уроків. |
Протягом року |
|
12. |
Підготувати консультацію на
тему: - Перелік вправ та завдань для
дітей з ООП. - «Корекційна освіта. А ми робимо так». - «Інклюзивна освіта. Принцип комплексного підходу до розвитку
індивідуальних здібностей і талантів у дітей з ООП». - Експериментальна програма з творчим вираженням арт-терапії для дітей з
вадами мовленнєвого розвитку та проблеми соціалізації». |
Протягом року |
|
13. |
Друковані роботи: На сайті «Всеосвіта» 1. Розробити матеріали: - «Вивчення вірша Т.Г Шевченка
"Віє вітер повіває..." у 4 класі за допомогою символів з дітьми з
ООП. - Бесіди з дітьми початкових класів тему: «Правила пожежної безпеки». - Документація асистента вчителя " Примірний перелік документації
для оптимізації діяльності ". - Наочний матеріал "Вивчаємо англійську мову" для дітей з
особливими освітніми потребами. - Вивчення вірша І.Франка "Дрімають села..." у 4 класі за
допомогою символів з дітьми з ООП. - Використання дидактичних ігор на уроках природознавства та географії з
дітьми з ООП. - Методичні рекомендації з декоративного малювання для дітей з ООП в
початкових класах. 2. Розробити тести: - Розвиток мовлення дітей з ООП. - Українська мова 2 клас. - Ознака предмета. - В.О.Сухомлинський "Співуча пір'їнка". - Звуки і букви. - Файли і папки. - Якоб і Вільгельм Ґрімм. - Історія 5 клас . Вступ. - Вступ. Українська література 5 клас. - Іван Франко. Українська література 5 клас. Тести на сайті «На Урок» - Природа степу. Природознавство, 4 клас. - Галузі господарства у Степовій зоні. Правознавство, 4 клас. - Природа Карпатських гір. Природознавство, 4 клас. - Природа Кримських гір. Правознавство, 4 клас. - Стани у яких перебувають тіла та речовини. Природознавство, 4 клас. - Контроль знань та умінь. Природознавство, 4 клас. - Безпека дітей в Інтернеті. Інформатика, 4 клас. - Веб-сторінка. Сайти для дітей.. Інформатика, 4 клас. - Алгоритм. Програма.Інформатика, 4 клас. - Урок-підсумок. Людина і світ, 4 клас. - Повторення за 4 клас.Основи здоров’я, 4 клас.
|
Протягом атестацій-ного періоду |
|
14. |
Презентація досвіду роботи на
рівні закладу : - Портфоліо учня. - Розробка дидактичних ігор для дітей з ООП». - Розробка «Використання символів та мнемотаблиць у роботі з дітьми з
ООП». - Розробка логопедичних вправ. - Власна робота «Філософія освіти
XXI століття».
|
|
|
15. |
Підвищення рівня професійної
компетентності через курси, семінари, вебінари, конференції.
|
Протягом року |
|
Вправи та
завданнями для дітей з
особливими освітніми потребами (шкільного віку)
Методичні
рекомендації про організацію освітнього процесу в спеціальних закладах освіти
на час карантину: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-organizacijni-zasadi-osvitnogo-procesu-v-specialnih-zakladah-osviti-zakladah-osviti-dlya-ditej-sirit-ta-ditej-pozbavlenih-batkivskogo-pikluvannya
Дистанційне
навчання. Досвід вчителів:
Вправи з
жестової мови:
https://utog.org/osvita/urok-z-uzhm-1-klas-tema-budinok
https://utog.org/osvita/urok-z-geografii-6-klas-tema-ozera
https://utog.org/osvita/urok-z-uzhm-4-klas
Час
дієслів: https://learningapps.org/display?v=pn6513dg520
Займаємось
вдома: https://drive.google.com/file/d/1etl_7oD1to_HyYpfFPG-0ZU7AFZNHepU/view?fbclid=IwAR2FGdM0blUvO40uA1VPDnu8_v0stnezdIV64BZcvYR2OyCL8gwpiZna_EE
Рослини
навесні: https://learningapps.org/watch?v=pqqpivcbc20&fbclid=IwAR2chnM0E4M2HIRRCT8hgCtUCq_1IYjidzZS63aI0eWJjv61Vdi-nDQXdEs
Вправи
для розвитку: https://www.youtube.com/channel/UCpiFJR1bgWPinS_ZuJSlnIw?fbclid=IwAR0FsjYHcyLVyiccKIQdEFLV8CCIUfILiw1BRTaOv-HKacvobk8EZFIvx7g&app=desktop
Альтернативні
комунікації:
Доберіть
антоніми: https://www.youtube.com/watch?v=lS6Pn8kiaM8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2YMkWb2tWfzZrUN_o-pIqW5JHAPO8XjrN9fNbiCEZmzRE3ebo6hpQfb5w
Розвивайте
логіку: https://logiclike.com/
Інклюзія
онлайн: https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-irc/
Розвиток
дитини: https://childdevelop.com.ua/
Творча і
розумна малеча: https://www.facebook.com/%D0%A2%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B0-%D1%96-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%87%D0%B0-164784517342995/
Допомога
тьюторів: https://www.facebook.com/tutortime777/
Школа
Прометеус: https://www.youtube.com/channel/UCM2ymUnNrt-jthesewTBXgw
Вправи для роботи з дітьми з ООП: https://www.ircentr.space/vpravy-dlya-roboty-z-ditkamy-z-intelektualnymy-porushennyamy-dlya-batkiv/kosmyky/?fbclid=IwAR1J0b62j6fkCpzlqK4q662_5Y_a18n5xHXb8WZUfehr7ydiEiHl7hp2vXU
Коментарі
Дописати коментар