Навчальний  заклад:   Кривушівський навчально-виховний комплекс

 Посада:  асистент вчителя 

 Освіта:   вища

 Стаж роботи на посаді : 1,5 роки

 Загальний стаж: 14 років ( на 01.09.2020)

Підвищення кваліфікації: проходження  курсів підвищення кваліфікаці в ПОІППО ім.М.В .Остроградського 09.06.-18.06.2020

Студентка 5 курсу ПНПУ ім. В.Г.Короленка, спеціальність  «Спеціальна освіта».

 

Тема над якою працюю: «Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами у шкільному просторі».

Педагогічне кредо:   

Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з дитиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя”.



Індивідуальний план атестації асистента вчителя  Карпової Ольги Михайлівни

в 2020/2021 навчальному році

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відмітка про виконання

1.      

Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України № 930 від 06.10.10 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року за №1255/18550 зі змінами і доповненнями відповідно до наказу МОН України № 1473 від 20.12.2011 р. «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» та наказу МОН України від 08.08.2013 р. № 1135 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників».

 

до 20.09

 

2.      

Ознайомлення з інструктивно-методичними  рекомендаціями щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах середньої освіти  у 2020/2021 навчальному році ( Наказ Міністерства освіти і науки України №1/9-495 від 31.08.2020 року).

вересень

 

3.      

Ознайомлення з правилами атестації 2020/2021  навчального року.

 

вересень

 

4.      

Складання індивідуального плану роботи атестації асистента вчителя.

 

вересень

 

5.      

Створення портфоліо асистента вчителя, що атестується.

 

01.03.2021

 

6.      

 Вивчення науково-методичної  та педагогічної літератури протягом атестаційного періоду.

 

Постійно

 

7.      

Взяти участь в обласному семінарі-практикумі «Організація освітнього процесу для дітей з інтелектуальними  порушеннями ЗЗСО».

 

Жовтень 2020

 

 

8.      

Проведення  заходів для батьків:

-         Батьківські збори в інклюзивному класі «Наші особливі діти».

-         Тренінгове заняття для батьків: «Формування інклюзивної компетентності».

-         Пам’ятка  «Як говорити  з дитиною про її особливі потреби у навчанні».

 

жовтень

 

 

лютий

травень

                          

 

9.      

Виступи:

1.      На педагогічній раді за темою:

- «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами» (презентація).

- «Інклюзивна освіта  як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами».

2. На засіданні методичного об’єднання    за темою:

- «Особливості засвоєння знань математичної освітньої галузі дітьми з ООП та алгоритм діяльності асистента вчителя».

- «Особливості засвоєння знань мовно-літературної  галузі дітьми з ООП та алгоритм діяльності асистента вчителя».

- «Гра як засіб корекційного навчання на уроках для дітей з порушеннями  інтелектуального розвитку».

 

 

 

2020/2021

 

 

10.            

Взяти участь у :

-         Всеукраїнській  інтернет-конференції  «На Урок». Інклюзивна освіта в умовах сучасної школи.

-         Всеукраїнській  інтернет-конференції «На Урок». Інклюзивна освіта. Рівні умови для всіх.

-         Онлайн-марафоні на сайті «Всеосвіта» «Траєкторія розвитку сучасного вчителя».

 

 

 

Протягом року

 

 

11.            

Розробити:

-  картки- схеми до уроків;

- матеріал до уроків ;

- тести до уроків.

Протягом року

 

12.            

Підготувати консультацію на тему:

- Перелік вправ  та завдань для дітей з ООП.

- «Корекційна освіта. А ми робимо так».

- «Інклюзивна освіта. Принцип комплексного підходу до розвитку індивідуальних здібностей і талантів у дітей з ООП».

- Експериментальна програма з творчим вираженням арт-терапії для дітей з вадами мовленнєвого розвитку та проблеми соціалізації».

Протягом року

 

13.            

Друковані роботи:

На сайті «Всеосвіта»

1. Розробити  матеріали:

-  «Вивчення вірша Т.Г Шевченка "Віє вітер повіває..." у 4 класі за допомогою символів з дітьми з ООП.

- Бесіди з дітьми початкових класів тему: «Правила пожежної безпеки».

- Документація асистента вчителя " Примірний перелік документації для оптимізації діяльності ".

- Наочний матеріал "Вивчаємо англійську мову" для дітей з особливими освітніми потребами.

- Вивчення вірша І.Франка "Дрімають села..." у 4 класі за допомогою символів з дітьми з ООП.

- Використання дидактичних ігор на уроках природознавства та географії з дітьми з ООП.

- Методичні рекомендації з декоративного малювання для дітей з ООП в початкових класах.

2. Розробити   тести:

- Розвиток мовлення дітей з ООП.

- Українська мова 2 клас.

- Ознака предмета.

- В.О.Сухомлинський "Співуча пір'їнка".

- Звуки і букви.

- Файли і папки.

- Якоб і Вільгельм Ґрімм.

- Історія 5 клас . Вступ.

- Вступ. Українська література 5 клас.

- Іван Франко. Українська література 5 клас.

Тести на сайті «На Урок»

- Природа степу. Природознавство, 4 клас.

- Галузі господарства у Степовій зоні. Правознавство, 4 клас.

- Природа Карпатських гір. Природознавство, 4 клас.

- Природа Кримських гір. Правознавство, 4 клас.

- Стани у яких перебувають тіла та речовини. Природознавство, 4 клас.

- Контроль знань та умінь. Природознавство, 4 клас.

- Безпека дітей в Інтернеті. Інформатика, 4 клас.

- Веб-сторінка. Сайти для дітей.. Інформатика, 4 клас.

- Алгоритм. Програма.Інформатика, 4 клас.

- Урок-підсумок. Людина і світ, 4 клас.

- Повторення за 4 клас.Основи здоров’я, 4 клас.

 

Протягом атестацій-ного періоду

 

14.            

Презентація досвіду роботи  на рівні закладу :

- Портфоліо учня.

- Розробка дидактичних ігор для дітей з ООП».

- Розробка «Використання символів та мнемотаблиць у роботі з дітьми з ООП».

- Розробка логопедичних вправ.

- Власна робота  «Філософія освіти XXI століття».

 

 

 

15.            

Підвищення рівня професійної  компетентності через курси, семінари, вебінари, конференції.

 

 

 

Протягом року

 

Вправи та завданнями для дітей з особливими освітніми потребами (шкільного віку)

 

Методичні рекомендації про організацію освітнього процесу в спеціальних закладах освіти на час карантину: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-organizacijni-zasadi-osvitnogo-procesu-v-specialnih-zakladah-osviti-zakladah-osviti-dlya-ditej-sirit-ta-ditej-pozbavlenih-batkivskogo-pikluvannya

Дистанційне навчання. Досвід вчителів:

https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/

Вправи з жестової мови:

https://utog.org/osvita/urok-z-uzhm-1-klas-tema-budinok

https://utog.org/osvita/urok-z-geografii-6-klas-tema-ozera

https://utog.org/osvita/urok-z-uzhm-4-klas

Час дієслів: https://learningapps.org/display?v=pn6513dg520

Займаємось вдома: https://drive.google.com/file/d/1etl_7oD1to_HyYpfFPG-0ZU7AFZNHepU/view?fbclid=IwAR2FGdM0blUvO40uA1VPDnu8_v0stnezdIV64BZcvYR2OyCL8gwpiZna_EE

Рослини навесні: https://learningapps.org/watch?v=pqqpivcbc20&fbclid=IwAR2chnM0E4M2HIRRCT8hgCtUCq_1IYjidzZS63aI0eWJjv61Vdi-nDQXdEs

Вправи для розвитку: https://www.youtube.com/channel/UCpiFJR1bgWPinS_ZuJSlnIw?fbclid=IwAR0FsjYHcyLVyiccKIQdEFLV8CCIUfILiw1BRTaOv-HKacvobk8EZFIvx7g&app=desktop

Альтернативні комунікації:

https://www.youtube.com/watch?v=tIFqNrueghs&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2w1ymU53DYBNfeT01fGNcc83uPShpnZVwdxVR_0ayhAQPa3CXLW_V80Zc

Доберіть антоніми: https://www.youtube.com/watch?v=lS6Pn8kiaM8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2YMkWb2tWfzZrUN_o-pIqW5JHAPO8XjrN9fNbiCEZmzRE3ebo6hpQfb5w

Розвивайте логіку: https://logiclike.com/

Інклюзія онлайн: https://osvita-omr.gov.ua/https-osvita-omr-gov-ua-diialnist-napriamky-roboty-ikt-dystantsiina-osvita-irc/

Розвиток дитини: https://childdevelop.com.ua/

Творча і розумна малеча: https://www.facebook.com/%D0%A2%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B0-%D1%96-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%87%D0%B0-164784517342995/

Допомога тьюторів: https://www.facebook.com/tutortime777/

Школа Прометеус: https://www.youtube.com/channel/UCM2ymUnNrt-jthesewTBXgw

Вправи для роботи з дітьми з ООП: https://www.ircentr.space/vpravy-dlya-roboty-z-ditkamy-z-intelektualnymy-porushennyamy-dlya-batkiv/kosmyky/?fbclid=IwAR1J0b62j6fkCpzlqK4q662_5Y_a18n5xHXb8WZUfehr7ydiEiHl7hp2vXU

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Нам все під силу!"

Творчість