Мовлення через гру.

Мовлення через гру: як логопед працює з дітьми. 🌟

У Кривушівській гімназії кожне заняття з вчителем-логопедом для дітей з особливими освітніми потребами — це не просто урок, а захоплива гра. Адже найкраще мовлення розвивається тоді, коли цікаво, легко й з усмішкою! 😊

Пісочна терапія — справжнє диво! Діти створюють власні сюжети у піску, будують замки, прокладають стежки й вигадують історії. Через гру з піском розвивається мовлення, дрібна моторика, а разом із тим — і зв’язне мовлення, вміння описувати, розповідати, фантазувати.


🏐 Ігри з м’ячем — рухливі та веселі! Логопед використовує м’яч як інструмент для розвитку зв’язного мовлення, фонематичного слуху та артикуляції. Наприклад, у грі "Піймай — скажи слово на звук [с]" або "Передай м’яч — назви тварину". Такі ігри сприяють ще й розвитку уваги та зосередженості.

🧠 Дидактичні ігри — завжди до теми! "Хто де живе?", "Що спочатку, що потім?", "Склади речення", "Впізнай за описом" — кожна гра допомагає не лише збагачувати словниковий запас, а й формувати логічне мовлення, граматичну правильність та впевненість у спілкуванні.

 


Усі ці ігрові форми допомагають дітям з ООП розкриватися, долати мовленнєві труднощі та вірити в себе. А логопед завжди поруч — підтримує, надихає та разом з дитиною радіє кожному маленькому кроку вперед 💛





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Великодній кошик

І знову - березень...