Атестація

 

Опис досвіду асистента вчителя 

Карпової Ольги Михайлівни

Педагогічне кредо:

«До кожної дитини ключ знайти,

У праці результат хороший мати,

Упевнено і творчо до мети іти:

З любов'ю серце дітям віддавати»

Проблема, над якою працюю: «Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами».

У Кривушівській гімназії працюю з вересня 2018 року, як вчитель індивідуального навчання учня 3 класу з особливими освітніми потребами. З січня 2019 року – асистент вчителя.

Маю вищу освіту, 31 грудня 2021 року закінчила національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка та отримала кваліфікацію - Магістр спеціальної освіти. Логопед. Вчитель-дефектолог. Викладач корекційної педагогіки (логопедії) і спеціальної психології. Психолог (спеціальний) дошкільних, загальноосвітніх та реабілітаційних закладів.

Постійно підвищую свій професійний рівень, педагогічну майстерність, на освітніх платформах. Взяла участь у:

- Всеукраїнській науково-практичній конференції «Ставлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти» . За матеріалами якої був створений посібник [рег. Пахомової Н.Г. ( професор, доктор пед. наук); Березан В.І. (доцент, доктор пед.. наук)]; ПНТУ імені В.Г.Короленка. – Полтава. ТОВ «АСМІ», 2021. – 396с., в якому опублікувала статтю на тему «Подолання порушень спілкування у підлітків із заїканням».

- Вебінарі «Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами».ТОВ «На Урок» .

- Всеукраїнській науковій конференції «Розвиток компетентностей педагога: пошук ресурсів». Вебінар «Практика створення інтерактивних вправ. LearningApps». ГО «ІППО». ПЕДРАДА.

- Вебінарі «Розвиток інклюзивної компетентності учителя-предметника». ТОВ «Осередок розвитку освіти».

- Вебінарі « Інклюзія: моніторинг досягнень учнів з особливими потребами». ТОВ «Всеосвіта».

- Онлайн-курсі про організацію інклюзивного освітнього середовища. Школа для всіх. EdEra.

- Тренінгу «Професійна діяльність асистентів вчителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти». ПОІППО ім. М.В. Остроградського ."

- Курсі для батьків «Безпека дітей в інтернеті». Міністерство цифрової трансформації України. Дія. НАДС.

- Вебінарі «Особливості роботи вчителя-логопеда ЗДО в інклюзивній групі». ТОВ

«Всеосвіта» .

- Базовому курсі ""Бар’єрна грамотність"". Міністерство цифрової трансформації України. Дія. НАДС.

- Вебінарі «Використання кінезіологічних казок у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. ТОВ «На Урок» .

- Вебінарі «Інтелектуальні труднощі у ООП: критерії визначення та рівні підтримки».Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М.Ярмаченк НАПН України

- Вебінарі «Визначення різнорівневої підтримки дітей з труднощами опанування навичок читання і письма». Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М.Ярмаченка НАПН України.

- Вебінарі« Як складати висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи». Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М.Ярмаченка НАПН України

- Вебінарі «Роз’яснення постанови, щодо організації навчання осіб з ООП». Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М.Ярмаченка НАПН України.

- Вебінарі « Соціально-побутове орієнтування: де і як підібрати необхідний матеріал для дітей з ООП». ТОВ «Всеосвіта» .

- Вебінарі «Корекція дистанційно для учнів з ООП в умовах воєнного стану".ТОВ «Всеосвіта» .

- Всеукраїнському тифлофорумі «Діти з порушеннями зору: від задатків до обдарованості. Розвиток дитини в умовах війни. Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М.Ярмаченка.

- Всеукраїнській практичній онлайн конференції «Освіта в кризових умовах: практичний аспект». Вебінар «Поведінка та її функції. Корекція небежаної поведінки у дітей з ООП. Можливі прояви поведінки під час стесових ситуацій, зокрема війни». КІПО.

- Всеукраїнській практичній конференції «Актуальний інструментарій сучасного педагога». Треніг «Психологічна підтримка. Робота з дитячими страхами: коли і як допомогти дітям». Національна платформа педагогічних установ (НППУ).

- Всеукраїнській практичній онлайн конференція «Новий навчальний рік в умовах воєнного стану: шукаємо відповіді разом». Вебінар «Сенсорні особливості» та сенсорна інтеграція дітей з ООП». ГО «ІППО».

- Тренінгу «Психологічна підтримка. Робота з дитячими страхами: коли і як допомогти дітям». Міністерство цифрової трансформації України. Дія. НАДС.

- Курсі вебінарів «Універсальні освітні матеріали для дистанційного та змішаного навчання дітей з особливими освітніми потребами». Justeach «Навчаємось разом» .

- Вебінарі «Моніторинг ІПР на кінець першого півріччя».ТОВ «Всеосвіта».

- Тренінгу «НУШ для шкільних команд». ГС «Освіторія».

- Мережі українських освітніх хабів (EDUHUB.ORG.UA) . Розвиток м’яких навичок (SOFT SKILLS) як складова самореалізації педагога.

- Вебінарі «Корекція когнітивних процесів. Інклюзія». ТОВ «Всеосвіта» .

- Онлайн – курсі «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!».Освітня онлайн-платформа «Зрозуміло!».

-Онлайн-курсі «Знати, як допомогти». Здобула знання про базові принципи психології для роботи з травмами в дітей та дорослих. EdEra.


- Конференції «Інклюзія. Корекційно-розвиткова робота». ГО «ІППО» .

- Освітньому серіалі «Інтерактивне навчання». Міністерство цифрової трансформації України. Дія. НАДС.

- Освітньому серіалі «Бути поруч». Міністерство цифрової трансформації України.

Дія. НАДС.

- Курсах підвищення кваліфікації вчителів «Підвищення кваліфікації асистентів вчителів, логопедів відповідно до вимог Концепції «НУШ»

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА

НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПЕРЕПІДГОТОВКИ ТА

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

- Освітньому серіалі «Школа без цькувань. Учителю». Міністерство цифрової трансформації України. Дія. НАДС.

- Симуляторі «Онлайн безпека для освітян».Міністерство цифрової трансформації України. Дія. НАДС.

- Освітньому серіалі «Цифрові навички для вчителів». Міністерство цифрової трансформації України. Дія. НАДС".

- "Освітньому серіалі «Кризові комунікації». Міністерство цифрової трансформаіцї України. Дія. НАДС.

У міжатестаційний період виступала на педагогічній раді « Кінезіологія та розумовий розвиток дітей» (презентація).«Що таке кінезіологія? Її завдання та мета» (доповідь).Поділилася набутими знаннями на засіданні методичного об’єднання «Про складання індивідуальної програми розвитку для здобувачів освіти з ООП на 2023/2024 навчальний рік», «Ігрові методи навчання із здобувачами освіти з ООП. Приклади кінезіологічних ігор», «Гра як засіб корекційного навчання на уроках для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку».

З 2021-2024 навчальні роки керівник спільноти асистентів вчителів Кривушівської гімназії. За ініціативою створено та облаштовано ресурсну кімнату в гімназії.

Зараз у класі навчається дві дитини з особливими освітніми потребами.  Відповідно висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дітей з ООП, їм рекомендовано навчання та виховання за програмою загальноосвітньої школи з інклюзивною формою, а також кваліфікована психолого-педагогічна допомога. Згідно з рекомендаціями проводжу корекцію розвитку та корекційні заняття з розвитку мовлення.

Допомогаю проводити виховні заходи з дітьми класу, в організації освітнього процесу та готувати дітей з ООП до участі в конкурсах:

У вересні 2023 року прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі «Кращі інклюзивні практики – 2023». Корекційними педагогами гімназії укладена методичка «Індивідуальні заняття з дітьми з ООП як фактор підготовки їх до соціалізації в суспільстві».

В листопаді 2023 року з учнем з ООП взяли участь в обласному заході «Нам все під силу!» в номінації декоративно-прикладне мистецтво. Учень, 8 класу Пенський

Данило нагороджений дипломом І ступеня.

В грудні 2023 року з учнем прийняли участь в І Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької творчості, присвячений пам’яті Катерини Білокур «Квітуча палітра» виконавши роботу в техніці модульного орігамі «Лебідь перемоги». Де учень , Пенський Данило, отримав, диплом переможця (І місце), а Карпова О.М. – подяку за підготовку учасника до конкурсу.

18.01.24 року троє учнів з ООП під керівництвом Карпової О.М. прийняли участь в обласному фестивалі майстер-класів для осіб з ООП в напрямку – нетрадиційна пластика.

З 09.02.24. – 15.04.24. з учнями з ООП приймаємо участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької творчості присвячений пам’яті Т.Г. Шевченка «Думи мої, думи мої».

З 15 лютого по 15 червня приймаю участь у Всеукраїнському челенджі до Всесвітнього дня бадмінтону «Я люблю бадмінтон».

Фіксуючи щоденно у журналі спостережень прогрес розвитку дітей, можна прослідкувати динаміку зростання успішності під час освітнього процесу, що вказується в індивідуальній програмі розвитку.

Залучення батьків до спільної роботи є важливою складовою контролю успішності та розвитку учнів. Батьки вдячні, що їхні діти можуть навчатися разом з усіма, а також, що завжди є підтримка в особі асистента вчителя, який, окрім виконання своїх прямих професійних обов’язків, є підтримкою та опорою для дітей з особливими освітніми потребами.

Тісно співпрацю з батьками дітей класу. Проведено міні - лекцію з проведенням практичної роботи: «здоров'язберігаючий простір будинку»; консультацію - практикум: «Сімейний Новий рік»; сімейна розвага (інтеграція в суспільство); участь батьків у проведенні тижня зимових ігор; консультацію - практикум: «Я розповім тобі казку, дружок». Навчання розповіді, переказу, показу з використанням жестів, міміки (розповідь - обігравання - читання); обмін досвідом «Ви питаєте - ми відповідаємо».





2020-2021 навчальний  рік




















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Нам все під силу!"

Творчість